Atliekame pilną buhalterinę apskaitą nuo pirminių dokumentų apdorojimo iki ataskaitų parengimo ir pateikimo. Teikiame konsultacijas mokesčių klausimais, atstovaujame klientus mokesčius administruojančiose institucijose, įregistruojame į PVM mokėtojų bei mokesčių mokėtojų registrus. Padedame sukurti ar patobulinti Jūsų įmonės apskaitos tvarkymo modelį. Konsultacijos gali būti teikiamos žodžiu ir raštu lietuvių, rusų, ir anglų kalbomis.
Buhalterinės apskaitos tvarkymas apima šias paslaugas:
Pirminių apskaitos dokumentų vedimas ir išrašymas (klientui pageidaujant);
Mokėjimo pavedimų prekių ir paslaugų tiekėjams, darbuotojams, kontroliuojančioms institucijoms atlikimas
Atsiskaitymų kontrolė, tiekėjų/pirkėjų skolų derinimas
Personalo apskaita: darbo užmokesčio skaičiavimas, įsakymų, susijusių su personalo apskaita ruošimas;
Mokesčių deklaracijų rengimas ir pateikimas kontroliuojančioms institucijoms: VMI, Sodrai.
Finansinių ataskaitų rinkinio: balanso, pelno (nuostolių) ataskaitos, pinigų srautų ataskaitos, konsoliduotos įmonės ataskaitos ir kt. ataskaitų rengimas ir teikimas kontroliuojančioms institucijoms.
Pakuočių apskaitos teikimo paslaugos;
Atstovavimas kontroliuojančiose institucijose;
Konsultacijos.
Apleistos buhalterijos tvarkymas
Jeigu Jūsų įmonės apskaita kurį laiką nebuvo vedama arba jei norite įsitikinti, kad įmonės buhalterinė apskaita yra tvarkoma pagal galiojančius LR teisės aktus, kreipkitės į mus. Mūsų patyrę buhalteriai sutvarkys Jūsų įmonės apleistą apskaitą, ištaisys klaidas, pakonsultuos apskaitos ir mokesčių klausimais. Už savo parengtų ataskaitų teisingumą prisiimame visišką atsakomybę nuo to momento, kai Jūs patikite savo apskaitą mums.
Vyriausiojo buhalterio paslaugos
Skirta įmonėms, turinčioms buhalterį – apskaitininką, kuris atlieka nesudėtingas buhalterinės apskaitos operacijas įmonės viduje. Tokiu atveju pirminiai duomenys yra suvedami Jūsų įmonėje, o vyr. buhalteris pilnai sudaro įmonės finansinių ataskaitų rinkinį, rengia ir teikia mokesčių deklaracijas VMI, Sodrai, Registrų centrui.